środa, 6 sierpnia 2008

Początek

Jest początek sierpnia, dość deszczowego jak do tej pory, a ja zabieram się za pisanie bloga. Chociaż zabawę z drutami zaczęłam już jakiś czas temu, ciągle jestem początkująca. Będę więc pisać o nauce robótek na drutach, szydełkowaniu, oraz innych technikach, których bardzo chcę się nauczyć.
No a poza tym o życiu, wszechświecie i całej tej reszcie:)


It's the beggining of rainy August and I'm starting my blog. I've knitted for a while, yet I'm still a beginner. So I've decided to write about learning this technique and other handcraft which I'm willing to learn.
Of course, there will be place for life, universe and all the rest too:)

1 komentarz:

  1. Też niedawno zaczęłam pisanie bloga i juz się z tego cieszę, tak przeglądam innych blogi i znowu (Twój)natrafiam na dwujęzyczny, tak sobie pomyślałam ze może i u mnie tak zrobić?, pozdrawiam gosia (http://antymalgo.blox.pl/html)

    OdpowiedzUsuń