środa, 25 marca 2009

Artystycznie w Sopocie

W miniony weekend odbyła się w Sopocie impreza pod nazwą Delicje Artystyczne. Był to kiermasz, na którym można było kupić (a przede wszystkim popodziwiać:) ) prace artystów z Trójmiasta. Ja dodatkowo miałam szczęście i trafiłam na pokaz filcowania na mokro (prowadzony przez Paulinę Czeraniuk):

Najpierw układanie czesanki:

pokaz filcowania 1

Potem długie "męczenie" wełny (czyli wygładzanie, rolowanie i rzucanie, a wszystko to na mokro, oczywiście):

pokaz filcowania 2

I wreszcie produkt końcowy, czyli kurczak wielkanocny:

pokaz filcowania 3

Wykonanie takiego kurczaka zajmuje około godziny czasu.

Oczywiście nie wyszłam stamtąd z pustymi rękami. Po prostu ciężko było się oprzeć:

Kurak

Patchworkowy Kurak od razu zażyczył sobie spaceru nad morzem.

Teraz spogląda na mnie z półki, i to z wyrzutem, dlaczego nie zajmuję się świąteczną serwetą tylko sobie bloguję. Hmm, ulegając silnej, kurakowej presji, postępy hardangerowe pokażę niedługo.

A, od razu podaję, że następna tego typu impreza już wkrótce. Szczegóły na stronie Delicji. Tam również znajdziecie więcej zdjęć z kiermaszu.

Dziękuję wszystkim bardzo za pozytywne komentarze o frywolitkach! Bardzo motywują do dalszej pracy:)

1 komentarz: