czwartek, 25 czerwca 2009

Sampler - postępy


Za ukończenie pasków bocznych obiecałam sobie zakupy nowych mulinek:) Dotrzymałam umowy samej sobie, zakupy zrobione:) a ja prezentuję postępy przy samplerze hardanegrowym:

Photobucket

Na zeszły weekend miałam zaplanowaną sesję fotograficzną kilku rzeczy: nowej frywolitki, mulinek, nowej torby i oczywiście ukończonego bieżnika hardangerowego. Niestety po pierwszym zdjęciu (samplera) stare akumulatorki w aparacie odmówiły współpracy już na stałe i musiałam zakupić nowe. Teraz tylko pozostaje czekać na dobre światło do zdjęć (a jak na razie za oknem tylko deszcz, deszcz i czasami jeszcze więcej deszczu).


Odpowiedzi:

e.gunia: dziękuję ślicznie! Jeszcze muszę do tej zawieszki dorobić łańcuszek, też frywolitką. A zdjęcia robię kilkuletnim kompaktem, do tego uszkodzonym, i mam wrażenie, że wszyscy widzą te skazy na fotkach;)

barbaratoja: dziękuję za odwiedziny! Ja po prostu lubię się uczyć nowych rzeczy:) Podziurkowane serwetki (w sumie półprodukty serwetkowe:) ) w mojej pasmanterii są po ok. 13 zł.

agagalas: dziękuję bardzo, dopiero uczę się tej metody;)

aeljot: dzięki:) Do wypróbowania mam jeszcze metalizowaną nić w kolorze złota. Ciekawa jestem co z niej wyjdzie:)

1 komentarz:

  1. Ładny sampler będzie:-)))

    Kilka wpisów wcześniej pokazałaś takie cudne patchworkowe serducho (łapka), pięknie Ci wyszło! Ładne kolorki dobrałaś:-)))

    OdpowiedzUsuń