czwartek, 30 lipca 2009

Filcowane etui


Macie tak czasem, że materiały do konkretnego projektu leżą Wam w szufladzie i czekają na zainteresowanie z Waszej strony? Ja tak mam i to nawet dość często. Kupuję zaplanowane materiały i czekam na trochę wolnego czasu. Nie inaczej było z moim filcowanym etui na komórkę. Projekt gotowy, materiały zakupione... i tak sobie leżakują w szufladzie od kilku miesięcy.

Truskaveczka nie dała mi więcej czasu, ale ogłosiła zabawę "opatul sobie telefon" i dała mi dzięki temu motywację:)

Photobucket

Na gotowych arkuszach filcu beżowego ufilcowałam na sucho (czyli igiełką) wzór kwiatowy za pomocą czesanki w kolorze malinowym. Oczywiście najpierw obmierzyłam telefon i zrobiłam wykrój z uwzględnieniem marginesu na zszycie:) Arkusze filcu wydawały mi się zbyt cienkie na etui, więc zszyłam razem dwie warstwy. Do tego dodałam jeszcze jedną warstwę: cienką fizelinę, aby kłaczki czesanki nie dostawały się do komórki. Dzięki temu mogę powiedzieć, że mój telefon jest naprawdę porządnie (potrójnie!) opatulony:))

Tył etui prezentuje się tak:

Photobucket

Zszycie ściegiem zadziergiwanym powoduję, że za każdym razem jak patrzę na etui, to myślę o pierogach:))

Zapięcie jest na rzep, tu widać również środek zabezpieczony fizeliną:

Photobucket

Wynik końcowy jest w 90% zgodny z moimi zamierzeniami:) Czyli - nie jest źle;)



gazynia: dziękuję bardzo:) Tkaniny sama nie wybierałam - taka była w zestawie.

6 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda!! bardzo !!
    Ta flizelina trochę by mnie drażniła gdyby to było moje etui ale zewnętrzna część rekompensowałoby spokojnie to lekkie rozdrażnienie :) Super pomysł!! mojej komórce też by się przydało takie ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne etui :) W takich momentach marzę o maszynie i umiejętnośći szycia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękności :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majstersztyk! Bardzo mi się podoba - pomysł, kolory i perfekcyjne wykonanie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne to etui. Masz prawdziwy talent . Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    http://bizugagipy.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie. Gośkarepin

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень нравится! Изящно, стильно и со вкусом!

    OdpowiedzUsuń