czwartek, 23 lipca 2009

Trzy orchidee 02



Idę z tym wzorem jak burza:)) Bardzo mnie ciekawi, kiedy będę miała dość beżowych odcieni i wezmę się za jakiś przerywnik. Na razie mi to nie grozi - gotowa jest już większość środkowej orchidei:

Photobucket

Za oknem jak z moją robótką - burzowo na zmianę z duchotą szklarniową. Tak więc jakby ktoś wybierał się na wczasy nad morze, przypominam o zabraniu parasola. I kaloszy;)

Kankanka: cieszę się, że mogłam pomóc! Do wzoru bardzo zachęcam, bo ściegi bardzo urozmaicone i nie można się nudzić:)

2 komentarze:

  1. wygladają świetnie. Z niecierpliwością czekam na cd..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygująco i ciekawie wygląda ten wzór, ale mnie bardzo zaciekawił Twój sposób znakowania kanwy - widzę to po raz pierwszy na oczy! Muszę i taki sposób wypróbować,czy jest łatwiej wyszywać skomplikowane wzory nie mając oznaczonych pełnych setek?

    OdpowiedzUsuń