niedziela, 4 października 2009

A jednak znowu frywolitka!


Pisałam, że mi się trochę przejadły frywolitkowe serwetki? Pisałam! Ale co można zrobić jak u Renulka takie fajne wspólne dzierganie? Tylko się przyłączyć!

Na razie mam tyle:

Photobucket

Wzór robi się bardzo przyjemnie, a jeszcze pozostaje element niepewności, jak będzie wyglądać całość, ponieważ Renulek wymyśla wzór na bieżąco:))

Do dziergania używam DMC Cebelii 20, powoli uszczuplam zapasy:)) A że ostatnio wszystko mi się z jedzeniem kojarzy, kolor nici określiłabym jako bardzo mleczne kakao:))

Pochwalę się jeszcze nowym nabytkiem:

Photobucket

Taki organizerek, doskonale mieszczący akcesoria frywolitkowe, znalazłam w markecie budowlanym na dziale śrubek! No przecież szkoda tak ładnego pudełka na jakieś brzydkie śrubki:)) A że cena była powalająca (6 - słownie sześć - złotych z groszem), kupiłam do kompletu jeszcze jeden, większy, oczywiście na mulinki. Idealnie się tam mieszczą! Cena większego organizera: 10 zł (z groszem).


Odpowiedzi:

Kankanka: dziękuję ślicznie za takie miłe słowa! Przy tych niciach metalizowanych słupki powstają naprawdę malutkie i czasami nawet trudno je policzyć wg wzoru:))
gazynia: dzięki:) Postaram się jak najszybciej skończyć naszyjnik!
madziula: metalizowana nić to czeska reksana. Jest o tyle fajna, że nie wyciąga się przy frywolitkowaniu jak madeira.
Czarcie Psoty: dziękuję bardzo:)
qlkowa pisze: dzięki:)
Izka: oczywiście, tylko proszę podaj maila w komentarzu (później go usunę)

5 komentarzy:

  1. O ja takie same organizerki mam i chyba wiem w którym markecie to dostałaś :) Moje już co prawda mam dość długo i świetnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sam od lat mam na przydasie maszynowe! Rewelacyjne pudełko.

    Co do frywolenia w kupie, ale mam ochotę! Tylko poczekam jak coś dla początkujących będzie, z pokazaniem jak to w ręku trzymać.
    Więc trzymam kciuki za tą Twoją frywolkę, i będę podglądać jak idzie innym!

    OdpowiedzUsuń
  3. AnnMargaret świetnie, że pomimo przejedzenia frywolitkami, znowu za nie złapałaś :) bo robisz ślicznie i będziesz miała śliczną serwetkę :)

    Kankanko polecam te filmiki które kiedyś nakręciła Maranta http://bernadka.multiply.com/video
    bardzo dobrze tam widać jak się to w rękach trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Renulku! Dzięki! Zapisałam w zakładkach!!!!! Spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam już co to za nić metalizowana, próbowałam tylko jednej do fry i poniosłam porażkę- zrywała się.
    Będę podglądać Twoje postępy przy naszyjniku i Renulkowej serwetce :)))

    OdpowiedzUsuń