niedziela, 21 czerwca 2015

SAL cztery pory roku - lato!

Lato - moja ulubiona pora roku:) Długie dni, wszędzie zielono i przede wszystkim ciepło (czasami nawet gorąco) - za tym tęsknię przez zimniejszą większość roku:)) W lato nabieram energii i czuję, że żyję! Szkoda, że tego ciepła nie można zmagazynować na zimę;)

Ukończyłam letnią część SAL'a cztery pory roku:

 

Po wiosennym galopie;) w wyszywaniu wiosny (na ostatnią chwilę, bo poszczególne części SAL'a kończymy do daty rozpoczęcia pór roku) obiecałam sobie, że lato już na pewno zacznę wcześniej... Cóż, mogę tylko powiedzieć, że ostatni tydzień był bardzo intensywny, jeśli chodzi o wyszywanie:D Ale jesień to już NA PEWNO zacznę wcześniej:D

Tak jak przy wiośnie, i tu dołożyłam sobie roboty poprzez wypełnienie pustych plam białym kolorem. Tam, gdzie było tło - półkrzyżykiem, a w elementach - krzyżykiem. Tak, żeby pasowało do reszty. Zmieniłam też kolory niektórych backstitchy. Też tak macie, że czasami po prostu trzeba coś zmienić, wyszyć po swojemu?:)) Bo ja to dopiero jako stwierdzę, że "to jest właśnie TO!" czuję taki spokój:)


A proces powstawania lata wyglądał tak:

Najpierw zaczęłam od niebieskości:

 

Potem plaża i zabudowania:


Różowe badylki (gladiole?):
 
 

A tutaj tradycyjne;) zdjęcie rozmazanej plamy bez kreseczek. Jeszcze miejscami na dole widać te puste przestrzenie, które potem wypełniłam białym kolorem.


Razem wiosna z latem wyglądają tak:



Poprzednia cześć SAL'a cztery pory roku: wiosna (21 marzec).

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ukończonym SAL'em wiosenno-letnim:)) Haft już został oprawiony i niedługo go pokażę:)

15 komentarzy:

  1. Ważne że udało Ci się skończyć hafcik na czas i wyszedł jak zwykle pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda, całkiem inna kolorystyka niż moje lato
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosnę kończyłam na ostatnią chwilę, z latem udało mi się na miesiąc wcześniej :) Ciekawe, jak będzie z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft powstał w terminie :-) Lato piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też tak mam i też dotyczy to najczęściej backstitchy. Czasami po prostu mi się za bardzo zlewają z krzyżykami a przecież nie o to chodzi :) Piękne lato, bardzo dobry pomysł z zapełnieniem pustych miejsc, haft wygląda tak pełniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz piękniej:) czekam na jesień i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne lato w morskiej scenerii .
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pierwszym akapitem zgadzam sie w 100%! Fajnie Ci wyszlo lato po poprawkach:)

    OdpowiedzUsuń