czwartek, 18 września 2008

Kolor!

mohair01
Te przepysznie wyglądające kłębki zamienią się niedługo w nowy szalik według pomysłu Dagny. Na taką pogodę za oknem przyda się coś, co doda koloru jesiennej szarudze. Mam kilka rozpoczętych robótek, ale najwyraźniej było mi za mało. Właśnie wymyśliłam prezent - haft krzyżykowy - na urodziny mojej mamy. Urodziny są w najbliższą niedzielę, więc nie będę się nudzić. I spać chyba też nie.

Udało mi się zapisać na kurs dekupażu (również w ten weekend), nigdy nie robiłam nic w tej technice, ale mam ochotę spróbować czegoś nowego. Na pewno pokażę moje "dzieło", no chyba że nie będzie się czym pochwalić...


Colour!
Those delicious looking balls of yarns are going to be my new shawl; the pattern is Dagny's idea. Because of this weather outside, one needs something that puts some colours into the autumn. I'm working on few things, but obviously it is not enough. I've just figured out new present (cross stitch work) for my mom's birthday - which is this sunday, so I won't be bored. Or get some sleep.

I signed up for a decoupage course (also this weekend). I've never done anything with this technique, but I want to try something new. I'll show my future 'artwork' unless there won't be anything to be proud of...

2 komentarze:

  1. sliczna czerwien...bedzie piekne poncho..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka śliczna i szaliczek z niej będzie super wyglądał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń