piątek, 12 września 2008

Koniec lata?

Photobucket

Niby koniec lata zbliża się wielkimi krokami, jesień tuż tuż... ale lubię taką przejściową pogodę. Moja nowa (i ukończona!) robótka też taka jest: trochę słoneczna, trochę zapowiada już jesień. Zielona torba późno-letnia. Zaprezentowałam ją również na konkursie Craftladies.

Photobucket

włóczka Alpina (20% wełny, 80% akryl), robione podwójną nitką na drutach 6,5. Zainspirowana projektem Market tote z Knit.1, wykrój wymyśliłam w trakcie, dbając w sumie tylko o to, by w torbie mieściły się książki rozmiaru A4:). Jak widać na układance, miałam trochę zabawy z zszywaniem całości.

Photobucket

A z nowych książek: ślicznie wydany poradnik "Rękodzieło - Craft. Piękne przedmioty do zrobienia w domu" autorki Katherine Sorrell. Ponad 300 stron różnych projektów, już samo oglądanie sprawia przyjemność, teraz tylko się odważyć, spróbować i zacząć coś z tego robić:)



Summer end?

It'seems like the summer is going to the end, the fall is about to start... but I like this kind of weather. My new (and finished) bag is just like this: some of the summer and a little of the autumn. Summer late bag. I also presented it on Craftladies' contest.

Yarn: Alpina (20% wool, 80% acrylic), needles 6.5mm, double threads. I was inspired by the project 'Market tote' from Knit.1, the rest was by me, I was only trying to keep the size of the bag that it could fit to the book sized A4. As you can see from 'blocking puzzles' I was having fun sewing it together.

A new book has arrived to me: Complete Craft: Making Beautiful Projects at Home by Katherine Sorrell. It has over 300 pages of projects and with all those beautiful pictures it's a pleasure just to read it. Now it's time for me to be brave:) and try some of this projects by myself.

4 komentarze:

  1. piekna torba..nie myslam,ze sklada sie z tylu elementow:)..jestem pod wrazeniem w ten slonecznik budzi moje sentymenty..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torba!!! myślałam na początku ze to sztruks z dodatkiem włoczkowym, dzięki za odwiedziny na blogu, ja również dodaje Ciebie do czytanych pozdrawiam Czarcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Torba jest superaśna i co najważniejsze - spełnia Twoje potrzeby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta torba :) Oczywiście, że nie mam nic przeciwko dodaniu bloga :) Sama chętnie dodam Twój :)
    Ania - http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń