poniedziałek, 11 października 2010

Różowy tydzień


Photobucket


Na blogu Jasmin znajdziecie zaproszenie do bardzo szczytnej akcji. Różowy tydzień ma przypominać o konieczności robienia badań profilaktycznych. Akcja rozpoczyna się dzisiaj i trwa do 18.10. Ale tak naprawdę cały rok powinnyśmy dbać o zdrowie własne i naszych najbliższych.

Aby przyłączyć się do akcji wystarczy zrobić, pokazać jakąś robótkę, oczywiście w kolorze różowym:) Ja na razie pokazuję materiały do mojego projektu, widać więc, że będzie to jakaś frywolitka:)

Photobucket

Dawno nie trzymałam czółenka w dłoni, może już zapomniałam?:))
Wybrałam już mały projekt, akurat na tydzień czasu.

2 komentarze:

  1. Szczytna akcja. Masz ciekawego bloga, dodaję u siebie do linków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patenciak: witam i dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń