niedziela, 21 kwietnia 2013

Wystawa Dni Kraftu 2013, cz. 1

Byłam, zobaczyłam, fotki zrobiłam:)
Co można powiedzieć: bywało lepiej. Ale darowanej wystawie nie zagląda się w ofertę;)

Zdjęć zrobiłam prawie setkę, większość mam zamiar pokazać na blogu. Zwykle pokazuję tylko to, co mi najbardziej się spodobało. Teraz jednak, z uwagi na to, że wystawa odbyła się tylko w Gdańsku, pokażę Wam wszystkie zdjęcia, jak leci:)

I dlatego właśnie ta relacja zostanie podzielona na części.

Na początek - zdjęcia ogólne z wystawy:


- przepiękne prace hardangerowe:

 photo wystawa2013_01.jpg

- frywolitkowe stoisko pani Marii - o niej i o jej frywolitkach będzie później osobny wpis:

 photo wystawa2013_02.jpg

- filcowanie:

 photo wystawa2013_03.jpg

- dekupaż:

 photo wystawa2013_04.jpg

 photo wystawa2013_05.jpg


- haft kaszubski (KGW Chwaszczyno):

 photo wystawa2013_06.jpg

- trochę wytworów drutowych:

 photo wystawa2013_07.jpg

 photo wystawa2013_08.jpg

- kilka stoisk, na których można było pooglądać różne techniki robótkowe (a nawet nauczyć się czegoś nowego;))

 photo wystawa2013_09.jpg

- i widok z lotu ptaka:)

 photo wystawa2013_10.jpg

Na razie to tyle;) Mam nadzieję, że narobiłam Wam apetytu na więcej zdjęć - postaram się wrzucić je jak najszybciej.

W następnych częściach będzie na pewno bardziej szczegółowo o hafcie krzyżykowym (tego będzie najwięcej) i innych robótkach, a także o spotkaniach znajomych - tych starych i tych zupełnie nowych:)))
Oczywiście pokażę też moje zakupy oraz czego się na tej wystawie nauczyłam:)

9 komentarzy:

  1. To czekam na xxx i Twoje zakupy, bo po dzisiejszych zdjeciach to jakos mi zazdrosc przeszla:P Jednak jestem monotematyczna i tylko xxx mnie pociagaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej lubię haft, ale fajnie jest też poznawać nowe techniki robótkowe:)

      Usuń
  2. Też czekam na więcej zdjęć, szczególnie dotyczących xxx. Ale widzę, że ta wystawa się rozrasta i co roku więcej różnych innych rękodzielniczych technik można podejrzeć.
    Bardzo dziękuję za częśc pierwszą i proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne części na pewno będą, materiału fotograficznego jest sporo:)

      Usuń
  3. no to czekam na C.D.N :) hardanger wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hardanger super, aż mi się zachciało podokańczać moje rozpoczęte hardangery:)

      Usuń
  4. Hehe - ten samochód na środku wystawy bezcenny! Coś jakby znak czasów i jasny przekaz o wartościach konsumpcyjnych ;)
    Czekam na wszystkie kolejne zdjęcia i pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jaka piękna kompozycja motoryzacyjno-robótkowa?:D

      Usuń
  5. byłam wtedy w Galerii i powiem szczerze zawiodłam się i to mocno :/ uważam, że w tym roku jakoś bardzo słabo wypadły Dni Kraftu

    OdpowiedzUsuń