poniedziałek, 30 grudnia 2013

SAL sosnowy i wiosenny: oprawione!

Zdjęcia mi się gromadzą na dysku, a pisać nie mam kiedy.  No i potem powstają takie zbiorowe posty:) Przed końcem roku chciałam Wam pokazać ostatnio oprawione hafty.

Na początek SAL sosnowy u Agnieszki.
Status: ukończone, oprawione:)


Parametry:
Materiał: len Belfast 32 ct, kolor naturalny
Nici: mulina DMC, kolor B5200, poszło 5,5 motka
Wymiary: sam haft to 87 x 16,5 cm, razem z ramą 97,5 x 29 cm



A całość oprawiona wygląda tak:


Ramka do tego lnu pasowała mi właśnie taka, jak najbardziej naturalna.

Cieszę się bardzo, że udało mi się ukończyć ten haft w terminie. Agnieszko, bardzo dziękuję za wspólną zabawę:)


Kolejny ukończony SAL już pokazywałam, a teraz dodatkowo zdjęcia już oprawionego haftu:


SAL wiosenny u Diany.



Wymiary: sam haft to 21 x 21 cm, a z ramką 27 na 27 cm.

Na koniec jeszcze zobaczcie, jaką cudną kartkę dostałam od Ani:



Bardzo, bardzo dziękuję!


A co do gwiazdy hardangerowej: ukończyłam, a co najważniejsze, już wręczyłam! Fotki później;)


Wygląda na to, że zobaczymy się w przyszłym roku;) Tyyyyle (ha ha...) haftów udało mi się wykończyć i już zastanawiam się, jaki rozpocząć następny, już się cieszę na myśl o kolejnych pracach:)) Już zdążyłam się oczywiście zapisać na kolejny SAL:))) Ja się chyba nie umiem nudzić!

I właśnie tego Wam życzę na Nowy (robótkowy) Rok 2014: tej przyjemności, jaka płynie z rozpoczynania nowych haftów - i tej satysfakcji, jaką niesie ze sobą ich ukończenie:D Wszystkiego dobrego!

32 komentarze:

  1. Ależ ślicznościowe w oprawie jeszcze piekniejsze
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty w ślicznych oprawach! Sal sosnowy wygląda fantastycznie w tej oprawie.
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014 i pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie oprawione obrazki!
    Tobie również życzę tego samego i duuuuużo zdrowia, by nic nie stanęło na przeszkodzie w realizacji Twoich marzeń i planów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś swoje obrazki. Sal sosnowy powala na kolana :)
    A ja Ci życzę roku pełnego pomysłów i z masą wolnego czasu do ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inteligentni się nie nudzą zatem bardzo mnie cieszy Twoja aktywność i fakt że wróciłaś do blogowania :)
    Obie prace dostały zacne oprawy i teraz wystarczy już tylko powiesić je na ścianie - pięknie wyglądają bez szkła! Muszę moich Oprawców wreszcie zmusić do oprawy bez szkła. To plan na 2014 rok :D

    Aniu: wszystkiego najwspanialszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt końcowy w obu obrazkach! Sal sosnowy przecudnie prezentuje się na lnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze piękniej wyglądają oprawione ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dla Ciebie samych udanych i dających wiele satysfakcji robótek w Nowym Roku.

    Oprawione hafty wyglądają bardzo ładnie. Drzewa są sporo i pewnie sporo było przy nich pracy.
    Domek i wszystkie różyczki i inne szczegóły przy nim są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co dobre i miłe w Nowym Roku! Piękne hafty, A drewniana rama piękna. O takiej marzę do mojego samplera!
    Dużo inspiracji i zrealizowanych prac hafciarskich w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Las (nie wiem dlaczego sosnowy) cudnie wygląda właśnie tak oprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja praca jest pełna wdzięku. Wspaniale dbasz o szczegóły. Na Nowt Rok - przyjmij najpiękniejsze życzenia, by Ci się we wszystkim wiodło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sal sosnowy na Belfaście i z tą prostą ramą wygląda wspaniale! Domek z wiosennego jest przesłodki! Muszę taki mieć też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie u mnie wybiła północ więc Nowy Rok przywitałam u Ciebie :) Życzę pomyślności i równie owocnej pracy w tym 2014r.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prace!!!
    Niech nowy rok obfituje w dobre chwile, mądre refleksje, niech będzie szczodry i łaskawy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poprzednio zachwycałam się gwiazdą- jest piękna. A oprawione prace są idealne. Piękne ramy. Sama oprawiałaś, czy dałaś do oprawienia? Dobrane idealnie!
    I Tobie wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  16. oprawione pięknie się prezentują:)
    Nowy 2014 Rok niech będzie jak najlepszy dla Ciebie ... pomyślności wszelkiej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjny las i drugi haft również. Ja z moim lasem utknęłam na pierwszym drzewku, czekam na letnie dni i naturalne światło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Las robi ogromne wrażenie :) a Sal Wiosenny ma piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafty i znakomicie dobrałaś ramki! Gratuluję i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu kocham Twoje hafty! Nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramkę dobrałaś idealnie - lepiej się nie da :) Wspaniały efekt - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie się prezentują oprawione:) ja ten sosnowy sobie kiedyś wyszyję tak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba hafty cudne, ale ten sosnowy SAL robi niesamowite wrażenie - jeden kolor plus len a efekt taki elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy moglabym prosic o wzór na sal sosnowy? Nie wiem do kogo mam sie zwrócić . Bardzo, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o informację gdzie zdobyć wzór na las sosnowy. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te sosenki-nie wiesz może gdzie można zdobyć wzór?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w Lesie sosnowym - jest cudowny. Jeżeli jest możliwość udostępnienia wzoru, bardzo będę wdzięczna! Jestem początkującą hafciarką z niewielkim dorobkiem własnych prac i nigdy nie haftowałam na lnie, ale efekt jest tak śliczny, że chciałabym spróbować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj, komentarz dodałam z konta męża. Na wszelki wypadek zostawię swój adres e-mail: bim27@poczta.fm
    Basia L.

    OdpowiedzUsuń