niedziela, 17 kwietnia 2016

Zakupowo w kwietniu

Robótkowo u mnie ciągle nie najlepiej... Niby jakieś chęci są, ale tak bez przekonania. Czekam na lepsze chwile:)))

Ale zakupy - to już inna sprawa:))) Niedawno skorzystałam z promocji w sklepie http://needleart.pl/ (jakby ktoś był chętny, to promocja jest na 15%, do 20.04). Do promocji doszedł fakt, że od jakiegoś już czasu spoglądałam na jedną z dimkowych nowości:))

 

Do mojego stosiku "rzeczy do wyszycia kiedyś tam";) doszły dwa zestawy od Dimensions: większy to widoczek Village Canal, na który już od dawna miałam chęć, i mniejszy obrazek, który prawdopodobnie wyląduje na kuchennej ścianie. 
Dołożyłam też tekturowe bobinki i igły w rozmiarze 26 - zawsze się przydadzą.

Bardzo mile zaskoczyła mnie przesyłka z tego sklepu, aż muszę o tym wspomnieć. Zamówienie złożyłam w czwartek, a już w piątek w południe paczka była w moich rękach:)) Tak trzymać:)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zakupy, oba obrazki są ciekawe:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi no to teraz masz co robić - chęci pewnie zaraz przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten duży Dimensions jest cudny! Swoetne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dimki cudne! Też czekam na przesyłkę, bo skusiłam się na promocję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tak skromnie? Myslalam, ze bardziej poszalalas:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zestawy.
    Oj, takie zakupy to cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zestawy :-) Bardzo fajne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. domek z mostkiem świetny! i jaka szybka przesyłka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :) Trzymam kciuki, aby igiełka poszła w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń