niedziela, 17 października 2010

Różowa frywolitka - całość czyli KONIEC


Udało się! Skończyłam robótkę zaczętą w ramach akcji "Różowy Tydzień". Inne różowe prace są podlinkowane na blogu Jasmin, zachęcam do oglądania tych śliczności:))

Moja frywolitka:

Photobucket

Edytowałam post i dołączam zdjęcie zrobione w korzystniejszym świetle:)
Photobucket

Wzór: "Aleksandra" z książki "Frywolitki. Wzory, biżuteria, kartki" Lyn Morton
Nici: DMC Cebelia 20, różowa i waniliowa
Średnica serwetki: 21,5 cm

Z racji tego, że słońce nie chciało uprzejmie zaczekać, aż skończę moją pracę;) fotka na razie tylko przy sztucznym świetle. Kolory faktyczne nici znajdują się post niżej.

Szykuje się bardzo pracowita jesień:) Przyłączyłam się do kolejnej wspólnej zabawy, mam na oku jeszcze jedną, więc kolejny post będzie prawdopodobnie organizacyjno-zachęcający:D

8 komentarzy:

  1. An śliczna frywolitka, hm ja tak nie umiem, chciałam ci podziękować za udział w akcji i zaakcentowania tego co bardzo ważne dla nas kobiet.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. no no Ania szybki lopez z Ciebie. Serwetka najs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasmin: z chęcią uczestniczyłam w tej akcji! I to ja Ci dziękuję za jej organizowanie:)
    Gazynia, Aneladgam, Ela: dzięki:)
    Madziula: za mało czasu sobie na to przeznaczyłam i pod koniec czółenko mocno śmigało:))

    OdpowiedzUsuń
  4. qurczę, jak nie lubię różowego to tu mi się podoba, fajnie wyszło to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yenulka: no mnie też sam różowy gryzł po oczach, musiałam go czymś przełamać:)

    OdpowiedzUsuń